Hoe helpt Sportlink in het weekend?

We krijgen nog weleens de vraag welke support Sportlink in het weekend biedt om allerondom Sportlink Club zo goed mogelijk te laten verlopen. 
 
Zo staat Sportlink voor je klaar 
Sportlink is tijdens weekenden als volgt georganiseerd. De servicedesk heeft ‘storingsdienst’. Dat houdt in dat we pro-actief monitoren (voor zover dat niet automatisch gebeurt), tickets en social media volgen. Dus we geven geen antwoorden op een supportvragen die ook na het weekend kunnen, maar als we storing waarnemen ondernemen we actie. 
Voor het inhoudelijk oplossing van de storing staan specialisten stand-by. Het kan iets in de software zijn, in een app of in de infrastructuur. Afhankelijk van het probleem, schakelen we de juiste mensen in. 

Waarom communiceren jullie niet of laat
Deze vraag is het meest gesteld en het moeilijkst te beantwoorden. We communiceren wel. Vaak via social media. Echter, indien een storing van zeer korte duur is, of lijkt te zijn, veroorzaakt communiceren meer onrust dan niet-communiceren. De afweging wanneer wel of geen tweet te sturen is lastig. 

Bijkomstigheid is namelijk dat berichten over een storing vaak gedeeld worden. En berichten over oplossingen veel minder. En omdat de tijdlijn van vele mensen is opgebouwd op basis van populariteit, blijven de storingen bovenaan staan en de oplossingen niet. Ook als een storing al dagen is opgelost. Dat is ook de reden dat we soms oude tweets over storingen achteraf verwijderen. 

Ondanks deze uitleg, begrijpen we dat er meer informatie noodzakelijk is. We houden de pagina www.sportlink.nl/storing actief bij. Dus op het moment dat je denkt dat er iets mis is, check dan eerst die pagina. 

Noot: onze storingsdienst focust wel op het oplossen van het mogelijke probleem. Dus 
we schakelen eerst onze collega’s in en vervolgens houden we de pagina bij.

Op de hoogte blijven van nieuwe features, updates en evenementen?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief


Inschrijven