Speler

Waar kunnen we je mee helpen?

Tijdens het aanmeldproces kunnen er eigenlijk maar 2 dingen misgaan. Let daarom op de volgende zaken:

  • Gebruik bij het registreren het mailadres dat bekend is bij je club. Als je dat niet weet, vraag het daar even na. Hebben ze geen mailadres van je? Geef er dan je mailadres door aan de ledenadministratie.
  • Na registreren krijg je een mail. Daar zit een link in om je registratie definitief te maken. Het komt weleens voor dat je e-mail pakket deze mail in de maop ongewenste mail zit. Controleer die dus even.

Alle overige vragen en antwoorden over registreren en inloggen kun je vinden in Support Center.

Kom je er met deze tips alsnog niet uit, laat het ons dan weten.

We merken inderdaad dat er wel eens wat verwarring over is. Eigenlijk is het simpel. Voetbal.nl is de te gebruiken app.

Echter, als je een officiële rol hebt bij het Wedstrijdformulier omdat je aanvoerder, leider of zoiets bent, dan heb je de KNVB Wedstrijdzaken app nodig.

Ook dit kan vele oorzaken hebben. Zit je in het juiste team, ben je geregistreerd met het juiste mailadres, misschien ben je wel lid van meerdere verenigingen. Alles over het goed kunnen zien van programma, standen en uitslagen is te vinden in ons Support Center.

Kom je er met deze tips alsnog niet uit, laat het ons dan weten.

Deze vraag wordt veel gesteld. en terecht, niemand wil naar het veld gaan en dan niet mee mogen doen.
Het werkt als volgt:

  • Vanaf dit seizoen zijn er geen plastic spelerspassen meer.
  • Je kunt in voetbal.nl (app en site) zelf een foto toevoegen (tot 31 okt)
  • Die foto’s krijgt de scheidsrechter in zijn app en kan daarmee de speler goedkeuren.

Samengevat: Zorg voor een goede, lijkende foto in voetbal.nl en de rest gaat vanzelf. Het is niet nodig om zelf de foto te laten zien en je telefoon mee te nemen.

Geef dit dan door aan de aanvoerder, teammanager of de official. Zie kunnen officieel bezwaar maken.

Terug naar overzicht