Het is onze ambitie de verenigingen en alle vrijwilligers die daar hun ziel en zaligheid in steken zo goed mogelijk te helpen. Dat doen we met onze software. Maar er is nog veel meer. Een kleine greep: workshops, tips & tricks, handleidingen, live uitzendingen en een goed gevuld YouTube kanaal.  We zetten alle op deze pagina diverse opties op een rij.

Support voor jouw vereniging

Sportlink is er om je te helpen. Zodra je er niet helemaal uit komt, kun je ons per telefoon bereiken. Maar wellicht biedt het Support Center al antwoord op je vraag. Daar vind je alle handleidingen en een online community waar je informatie met andere penningmeesters kunt delen.

Ga naar Support Center

Bel: 088-7700500

Community met medebestuurders

Help andere verenigingen of laat u helpen door andere clubs. Deel goede ideeën.

Ga naar onze community pagina

Instructievideo’s op YouTube

Over ontzettend veel onderdelen van Sportlink geven we uitleg in onze instructievideo’s. Super handig, je ziet in de video direct hoe alles werkt!

Ga naar ons YouTube kanaal

Servicedesk

Onze servicedesk is letterlijk het kloppend  hart van de organisatie. Met allemaal genoeg vlieguren bij hun eigen vereniging, snappen we het verenigingsleven als geen ander en mogen we doen wat we leuk vinden. Clubs helpen. Je kunt ons bereiken via de telefoon (088-7700500) of door online een vraag naar ons te sturen.

Maar hoe graag we de clubs ook spreken, we hebben natuurlijk liever dat jullie zelfstandig en zonder onze hulp met Sportlink kunnen werken. Vandaar ook dat we veel middelen beschikbaar stellen om kennis op te doen en alles van Sportlink te leren.


Workshops

We organiseren workshops voor starters bij ons op kantoor in Amsterdam. Maar regelmatig zijn er ook workshops in het land. En we geven online workshops. Die kun je zo thuis vanaf je bank of vanuit de bestuurskamer volgen. Wil jij een workshop op locatie of online volgen? Dat kan, gratis! Check onze agenda met alle workshops.

BijeenkomstenSamen


Starterspakket voor nieuwe bestuurders

Of je nou als voorzitter, penningmeester, secretaris of bijvoorbeeld vrijwilligerscoördinator aan de slag gaat voor de vereniging, er komt veel op je af. En ieder begin is moeilijk, maar wij helpen je graag verder. Sportlink is er tenslotte voor de verenigingen. Je kunt gebruik maken van allerlei tools in Sportlink Club om jouw vrijwilligerswerk leuker en gemakkelijker te maken. Hoe deze tools werken en wat er allemaal mogelijk is? Onderdeel van Club.Impuls zijn de starterspakketten waarmee je direct op weg wordt geholpen. Handige linkjes, tips en handleidingen. Neem er vooral een kijkje.

Van start als penningmeesterVan start als voorzitterVan start als secretarisVan start met Sportlink


Tips & Tricks via social media

Je bent bezig met de ledenadministratie of bijvoorbeeld de boekhouding en je komt er even net niet uit. Pak onze tips en tricks erbij en je kunt meteen weer verder. We zetten alle tips altijd op onze website, maar laat je vooral op het juiste moment informeren. Een klein verzoekje van onze kant, wat voor jou een groot voordeel kan opleveren: volg ons op Facebook en Twitter. Dan komen er regelmatig nuttige tips bij je binnen.

 


Sportlink actueel

10 oktober, 2019

Nieuwe webinars over onze mediapakketten

We merken dat het voor verenigingen een flinke uitdaging is alle leden en fans te kunnen bereiken. Toch weten clubs het alsnog allemaal te regelen. Gelukkig maar! De teammanager heeft een eigen Whatsapp groep om te laten weten hoe laat… Meer lezen

10 september, 2019

Bijeenkomst bij SV Deurne

Woensdagavond 11 september zijn we bij SV Deurne. Ben jij er ook bij? We geven van 19:00 tot 22:00 uur een workshop over de het mediapakket van Sportlink. Vooral 'starters' met een mediapakket schuiven aan. We laten zien en we… Meer lezen

27 augustus, 2019

Hoe helpt Sportlink in het weekend?

We krijgen nog weleens de vraag welke support Sportlink in het weekend biedt om alles rondom Sportlink Club zo goed mogelijk te laten verlopen.    Zo staat Sportlink voor je klaar  Sportlink is tijdens weekenden als volgt georganiseerd. De servicedesk heeft ‘storingsdienst’. Dat houdt… Meer lezen