Nieuws over regelen van alle accommodatiezaken in Sportlink Club

Welke velden, kleedkamers en andere locaties zoals een ballenhok of bestuurskamer zijn op jullie accommodatie beschikbaar? Wil je de velden ook inzetten voor wedstrijden die op een kwart veld of bijvoorbeeld 1/8e veldjes worden gespeeld? En kan de bond op ieder veld wedstrijden inplannen of wil je bepaalde velden ‘alleen’ gebruiken voor trainingen en oefenwedstrijden? Je legt het allemaal vast in Sportlink Club. Accommodatiezaken noemen we dit ook wel.

Accommodatiezaken beheren

Per 26 juli hebben we het beheren van de accommodatie in Sportlink Club een stuk gemakkelijker gemaakt. Je regelt vanaf nu alles op één plek in Sportlink. In ons Support Center laten we zien hoe je vanaf nu je accommodatie in Sportlink Club beheert.

De wekelijkse planning van velden en kleedkamers 

Het beheren van de accommodatie, zoals hierboven genoemd, is iets dat je niet wekelijks doet. Er komt tenslotte niet iedere week een veld of een kleedkamer bij. Je bekijkt aan het begin van het seizoen of de accommodatiezaken in Sportlink Club goed zijn ingericht. Iets wat wél wekelijks terugkeert is het plannen en verschuiven van wedstrijden. Zo kijkt de wedstrijdsecretaris voor een speelweekend naar de bezetting van alle velden op de accommodatie. En wil je dan een wedstrijd verschuiven van veld 1 naar veld 3 of van 12:00 naar bijvoorbeeld 13:00 uur? Dan regel je dit in Sportlink Club. Ook hier hebben we een-en-ander in verbeterd.

Het grootste voordeel is dat je vanaf nu álle wedstrijden op je eigen accommodatie in één overzicht ziet. Dat maakt het plannen een stuk gemakkelijker! Uitleg voor het plannen van de velden, kleedkamers en andere locaties vind je uiteraard ook weer in ons Support Center.

Aangezien het regelen van accommodatiezaken bij voetbalclubs net even anders werkt dan voor andere sporten, hebben we twee pagina’s gemaakt. Maak hieronder de keuze die voor jouw vereniging van toepassing is.