In mei hebben we op voor voetbalclubs op twee avonden, 17 & 31 mei, in een webinar laten zien hoe de vereniging goed voorbereid het nieuwe seizoen in gaat. We blikken in dit bericht nog even terug én vooruit. Want de seizoensovergang is immers al gestart.

Wil je de uitzending graag nog even terugkijken? Dat kan!

De uitzending is via deze link terug te kijken op ons YouTube kanaal.

Op ons YouTube kanaal vind je overigens ook allerlei andere video’s die handig zijn voor het organiseren van je club hoe je Sportlink hierbij kunt inzetten. Neem er gedurende het seizoen vooral een kijkje.

Ook in de uitzending te zien: Door je clubzaken goed in Sportlink te regelen, ben je er zeker van dat je leden en fans alles in de Voetbal.nl app, op je website én op de tv in de kantine zien. Als voorbeeld: een wedstrijd verplaatst? Geen omkijken meer naar de communicatie, het systeem regelt dat alles direct in de app, op je site en op tv is bijgewerkt. Je leest er alles over op onze website.

Tijdens de seizoensovergang op de hoogte blijven van belangrijke momenten?

Ook dat kan! Op deze pagina zie je alle momenten waarop je een en ander in Sportlink moet regelen. Vul daar je mailadres even in en je ontvangt vóór de belangrijke momenten een e-mail zodat je weet wanneer en hoe je alles in Sportlink regelt. Zo weet je zeker dat je niet vergeet. Datums genoemd in de kalender gelden voor veldvoetbal.

Vragen tijdens de uitzending, hier vind je de antwoorden.

Tijdens de uitzendingen kwamen via de chat verschillende vragen naar voren. We hebben de 3 meest gestelde vragen hieronder gezet, met het antwoord erbij.

  • Teaminschrijven regel je van 1 t/m 20 juni, waar vind je meer uitleg? Bekijk hier de video.
  • Hoe zorg je dat de juiste personen mails over wedstrijdwijzigingen? Bekijk hier de uitleg.
  • Hoe zorg je dat de basis van je ledenadministratie goed is ingericht? Bekijk hier de uitleg.

We wensen iedereen heel veel succes in alle voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Heb je vragen, neem een kijkje in ons Support Center of vraag het aan onze kanjers op de Servicedesk. We helpen je graag verder.