Wij helpen je verder
Ben je in het nieuwe Sportlink Club aan het werk en kom je er net niet helemaal uit?
Hieronder helpen we je op weg bij het regelen van al jouw clubzaken!
Ben je in het nieuwe Sportlink Club aan het werk en kom je er net niet helemaal uit?
Hieronder helpen we je op weg bij het regelen van al jouw clubzaken!
In het nieuwe Sportlink Club vind je wellicht direct antwoord op je vraag. Op vrijwel iedere pagina staat rechtsboven een vraagteken (zie afbeelding hieronder). Klik erop en de handleiding van de pagina waar jij je bevindt komt tevoorschijn. Zoals we vaker zeggen: Een alles-in-één applicatie! Dus ook de support.
Het Club Support team staat elke dag klaar om je te helpen. Stel je vraag aan ons team en je ontvangt zo snel mogelijk reactie van ons via e-mail.
Stel een vraagHét grootste voordeel is dat je Sportlink nu ook op je tablet en dus ook in de browser kunt gebruiken. Je hebt geen Java meer nodig en hoeft niks meer te downloaden. Je kunt clubzaken dus gewoon langs de velden (en niet persé in de commissiekamer) regelen.
Iets waar clubs ook enorm blij van worden is dat je in het nieuwe Sportlink wordt herinnerd aan nog openstaande taken. Moet je nog velden inplannen of kleedkamers toewijzen, dan zie je in Sportlink een signaal zodat je niks meer vergeet.
Daarnaast is het nieuwe Sportlink ook sneller, het werkt gemakkelijker en het heeft een compleet nieuwe look & feel.
Het inloggen in het nieuwe Sportlink Club hebben we makkelijker gemaakt.
Je kunt nu inloggen met het e-mailadres dat je waarschijnlijk ook al gebruikt om in te loggen in de app van jouw bond. Dit noemen we het Sportlink Account. Zo heb je straks voor alle apps en programma’s dezelfde inloggegevens.
We gaan je niet overvallen met een lijst van alle functionaliteiten in het nieuwe Sportlink Club en een overzicht wat nog in de ‘oude versie’ moet worden geregeld. Maar we geven je in grote lijn wel graag aan wat de status is.
Iedere twee weken gaan functionaliteiten van het oude Sportlink over naar het nieuwe. Via deze pagina houden we je op de hoogte van de voortgang.
Een wit scherm, dat is uiteraard niet de bedoeling. Geen zorgen, het nieuwe Sportlink Club werkt gewoon goed. De oplossing om hier vanaf te komen is door de cache op je laptop te legen. Je zult zien dat wanneer je de cache hebt geleegd, je ook geen witte schermen in het nieuwe Sportlink meer tegenkomt. Blijf je alsnog tegen dit probleem aanlopen, neem dan even contact op met ons Club Support Team.
Staat je antwoord er bij de veelgestelde vragen niet tussen? We hebben nog meer! We hebben namelijk handleidingen waarin je alles leest over het nieuwe Sportlink op één plek verzameld. Neem snel een kijkje en je vindt vast het antwoord op je vraag.
Alle handleidingenDat kan natuurlijk ook!