Sportlink geeft bijeenkomsten in het land. Kom jij ook? Meer informatie

Status

De laatste week van april zijn er nieuwe versies van alle apps verschenen. Dit kan incidenteel leiden tot 'serverfout' meldingen. Het updaten van de app is dus de eerste vereiste. Vervolgens kan uitloggen en opnieuw inloggen de meeste foutmeldingen voorkomen. Dit betreft de KNVB Wedstrijdzaken app, de Voetbal.nl app, de KNBSB Competitie app, de KNKV app, de KNZB Waterpolo app, HandbalNL, Basketball.nl en de Belgium Hockey app.

Bekijk hier het laatste nieuws

Productupdate

We zijn blij met alle ideeën en suggesties die we vanuit verenigingen ontvangen. Op basis van die ideeën en onze eigen kennis en ervaring, wordt Sportlink doorontwikkeld. En bij iedere […]

Sportlink bijeenkomsten bij jou in de buurt

Sportlink gaat het land weer in! Op maar liefst 16 verschillende locaties organiseren we bijeenkomsten. Waar gaan we het over hebben?We zijn met z’n allen eigenlijk altijd bezig onze club beter […]

Ouders en kinderen als gezin in de app!

Veel ouders gebruiken de app voornamelijk om te kunnen zien waar, hoe laat en tegen wie hun kinderen moeten spelen. Op basis van het wedstrijdprogramma delen ouders tenslotte toch een […]

Sportlink 's avonds en in het weekend

Sportlink is 's avonds en tijdens weekenden als volgt georganiseerd. De servicedesk heeft ‘storingsdienst’. Dat houdt in dat we pro-actief monitoren (voor zover dat niet automatisch gebeurt), tickets en social media volgen. Heel plat: Dus we geven geen antwoorden op supportvragen die ook de volgende dag of na het weekend kunnen, maar als we een storing waarnemen ondernemen we actie.

In het weekend communiceren we via social media. Echter, indien een storing van zeer korte duur is, of lijkt te zijn, veroorzaakt communiceren meer onrust dan niet-communiceren. De afweging wanneer wel of geen tweet te sturen is lastig. Concreet: een tweet over een verstoring krijgt vaak dagen na de oplossing nog retweets zodat er verwarring ontstaat.

Noot: onze storingsdienst focust wel op het oplossen van het mogelijke probleem. Dus we schakelen eerst onze collega’s in en vervolgens werken we deze pagina bij.