Je talent en kennis inzetten voor de sport in Nederland? Bekijk onze vacatures!

Status

In de nacht van maandag 25 op dinsdag 26 juli heeft groot onderhoud plaatsgevonden op alle Sportlink systemen. Dit is allemaal goed gelukt en alles is up-and-running.

UPDATE 28 juli 18.00 Ook de data voor de KNVB is helemaal bijgewerkt.

UPDATE 10.45: De data voor KNKV en NHV is inmiddels helemaal bijgewerkt. De KNVB loopt nog.

UPDATE 06.45: De data voor KNVB, KNKV en NHV wordt nog bijgewerkt. Dat betekent dat als je een wedstrijd- of accommodatiewijziging doorvoert, de wijziging correct wordt opgeslagen maar het even duurt voordat de wijziging zichtbaar is in de app, op de website en op de TV schermen. We updaten deze pagina zodra alle data is bijgewerkt.

Bekijk hier het laatste nieuws

Velden en kleedkamers op één plek beheren en makkelijker plannen

Nieuws over regelen van alle accommodatiezaken in Sportlink Club Welke velden, kleedkamers en andere locaties zoals een ballenhok of bestuurskamer zijn op jullie accommodatie beschikbaar? Wil je de velden ook […]

Juli – Wat staat er allemaal op de kalender voor voetbalclubs

1 juli – Het nieuwe seizoen gaat van start Op 1 juli gaat het nieuwe voetbalseizoen van start. Sommige teams gaan eerst nog op vakantie. Voor andere teams gaat het […]

Jouw voetbalclub goed voorbereid het nieuwe seizoen in

In mei hebben we op voor voetbalclubs op twee avonden, 17 & 31 mei, in een webinar laten zien hoe de vereniging goed voorbereid het nieuwe seizoen in gaat. We […]

Sportlink 's avonds en in het weekend

Sportlink is 's avonds en tijdens weekenden als volgt georganiseerd. De servicedesk heeft ‘storingsdienst’. Dat houdt in dat we de systemen pro-actief monitoren (voor zover dat niet automatisch gebeurt) en tickets en social media volgen. Heel plat: Dus we geven geen antwoorden op supportvragen die ook de volgende dag of na het weekend kunnen, maar als we een storing waarnemen ondernemen we actie.

In het weekend communiceren we via social media. Echter, indien een storing van zeer korte duur is, of lijkt te zijn, veroorzaakt communiceren meer onrust dan niet-communiceren. De afweging wanneer wel of geen tweet te sturen is lastig. Concreet: een tweet over een verstoring krijgt vaak dagen na de oplossing nog retweets zodat er verwarring ontstaat.

Noot: onze storingsdienst focust wel op het oplossen van het mogelijke probleem. Dus we schakelen eerst onze collega’s in en vervolgens werken we deze pagina bij.